شمیــمــ ِ عشـــق !

روزهای یک زندگی ...

شمیــمــ ِ عشـــق !

روزهای یک زندگی ...

شمیــمــ ِ عشـــق !

نام ِ تو چیست ؟
شکوفه ؟ باران ؟ شوق ؟
هرچه هستی ،
نَسَب ِ تو به بهار می رسد ...


نویسندگان

من؛ این نبودم...

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۴۸ ب.ظ

حالِ دلم خوش نیست...

امشب مطمئن شدم.

مگر میشود آدم دلش قرص باشد و در نماز گریه اش بگیرد؟

مگر میشود دل گرم باشد اما پا سست شود ؟

دلم شور میزند... 

دلم می ترسد‌.. از زمین و زمان...

خدایا..

نجاتم بده از این برزخ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۴
شمیم ِ عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی